• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsborgen

F

F.d. 8332

Guest
Har kollat på en del bilar med långbäddar från -06 till 07. Husbilsborgen annonserar på Blocket med bilar till ganska rimliga priser. Från Tyskland givetvis men de verkar vara välutrustade. Dessutom monteras automatisk platttv och GPS in här i Sverige. Ett inbytespris jag fick på tel. av acceptabelt. Har någon handlat där på senare tid. Har sett en del flera år gamla inlägg om företaget som på telefon i alla fall verkar seriöst och ska enligt uppgift få in ytterligare 7 bilar de närmaste veckorna.

peppar

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
7944
Medlemskap
2025
Sv: Husbilsborgen

vet inte så mycket om företaget, men många "snart inkommer" bilar har lagts upp på blocket flertal gånger under 1 års tid, har kollat lite på deras bilar eftersom jag tänkt skaffa husbil också.

F

F.d. 15549

Guest
Sv: Husbilsborgen

Tjenare Stig.
jag har också pratat med dom. de verkar ok.
men har du inte varit i mantorp och kollat runt? (du har ju inte långt dit)
visserligen så har dom ganska höga priset på bilarna men dom betalar bra för inbytet och det är ju mellanpriset som är det viktiga.
vi köpte vår bil där nyligen och fick ett års garanti på 07:an:)

Toppen