• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilsartikel i Göteborgs Posten

California

HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
1215
Medlemskap
2024
Sv: Husbilsartikel i Göteborgs Posten

Himla bra artikel och en fyllig faktadel/checklista.
Den ska jag printa ut och ha lätt tillgänglig inför nästa längre tur. Det är ju alltid något man glömmer - checklistan t ex...
Och ett tack till Robert & Anette för fina reklam för Grekland. Reslusten inte bara smyger sig på, den fullkomligt överfaller, trots att vi kom hem från Italien för några dagar sedan...

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Ja det blev bra till slut, men pappersartikeln skiljer sig lite från den på nätet, men det är petitesser..
Ja vi hoppas att det ska gå bra ner till Grekland, ska följa artikelns råd och lämna in bilen på service innan vi åker!
Vi älskar som sagt Grekland, och vi vet att det finns fler som gör det! Tyvärr är vi ju fortfarande i arbetsför ålder och då "måste" vi ju åka när det är högsäsong, skulle gärna åka senare i augusti/september men den tiden kommer den också.
Ha det bra på vägarna så syns vi, familjen Åhnbrink

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Strålande artikel och fantastikst bra PR för alla husbilsåkare.
Lycka till med resa och vistelse i Grekland.
V-backen ;)

rished

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1500
Medlemskap
2025

Hej fam. Åhnbrink!

Jättebra artikel...kul att få ansikten på familjen som vi fått så bra tips ifrån. Vi planerar att åka slutet augusti el början september, denna gång till norra Grekland. Jag ( hon som sitter i passagerarsätet ) och chauffören ( maken ) har haft livliga disskusioner ang resväg och jag har trott att jag vunnit den kampen!!?? Gissa om maken stack tidningen under näsan på mig i morse " läs här så får du se att familjen i Partille skall åka landvägen, och dom vet säkert hur det är för dom har varit i Grekland flera gånger " Jag är inte besegrad ännu men har lovat att vi skall höra med er när ni kommer hem. Hoppad även få fler tips från er när ni kommer hem.

rished

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1500
Medlemskap
2025

Det gick lite fort i ovantrående inlägg....Vill givetvis önska er en jättebra resa. Hoppas ni hör av er när ni kommer hem.

Britt o P-O

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Självklart gör vi det!
Ha en bra sommar själva, så hörs vi, familjen Åhnbrink