• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbils (och husvagnsmässan) 2010

F

F.d. 50982

Guest
Va lätt det var att få plats på område ett i år. Det brukar vara helt omöjligt.
September känns väldigt långt borta, i alla fall om jag tittar ut, massor med snö och -15.
Ha en bra dag!

Roffe1

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Sv: Husbils (och husvagnsmässan) 2010

Vi fick också tag på biljetter till område 1 men det var inte många kvar när jag kom fram.

:mcride:

F

F.d. 10627

Guest

Jag var tvungen att ringa för att beställa, gick inte att boka på hemsidan.

F

F.d. 50982

Guest

Samma här...det tog nästan 30 minuter innan det gick att komma in på hemsidan.

F

F.d. 53498

Guest

Jag missade tyvärr biljett. Trassel på nätet. Om det är någon som har en över till oss så vore det kul. Jag köper gärna en eventuell extrabiljett.

Senast redigerad av en moderator:

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Ja då var biljetten till Elmia område 1 bokad och klar, det är lite speciellt att bo inne på själva området, tycker vi i alla fall.

Jo, visst var det lite bökigt att få tag på biljett i år, tog ca 7 min mot förra året då det var fixat på 3 min, men det verkade som Ticnets system inte fungerade som det skulle, fick hela tiden felmeddelande, men sedan så...//Tommy

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025

Ja vi fick också tag på område 1 men mycket värre att komma åt Ticnets sida iår, fick våra 20 över 9 efter massa försök och felmedelande, när man väl kom fram trodde man inte det var sant:) men nu så var detta året också räddat.
Nu fattas bara vårens ankomst men först skulle det visst komma ännu mera snö........suck!!

F

F.d. 11362

Guest

Fick ett tel.samtal att jag vunnit en plats på 1an tack för det ,men f-n va dyrt ,med resan och allt 1.500:- Edling på Öland 4957

STANTON

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
3999
Medlemskap
2025

Hej
Jag köper gärna en biljett till ettan på elmia om det är någon som har en extra eller inte kan åka dit
Tel:0703529468
/ Stefan

F

F.d. 10627

Guest

Ring till Ticnet, det finns säkert biljetter kvar.

F

F.d. 53061

Guest

Ja då var det fixat två platser på område 1 kl 09-02 18/2
:spinny::wub: :cat: Markko

Tompan & Gillan

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
1998
Medlemskap
2025

Jag har två biljetter till område ett på Elmiamässan bokade och som jag inte kommer att använda. Är det någon som är intresserad att köpa dessa? Båda biljetterna ligger under en bokning så båda måste köpas. Kontakta mig så får ni bokningsnr på Ticnet. Biljetterna måste lösas ut senast 21/2. Pris är 800kr/st + 45kr/st i serviceavgift. Alltså summa 1690kr.

Tompan & Gillan:yes::yes:

Biljetterna har hittat nya ägare.

Senast ändrad:
F

F.d. 53498

Guest

Ja tack. Jag köper gärna. Ring mig på tel 0730282030

Tack för biljetterna Tompan. Jag ska i snövädret här på Gotland försöka ta mig till ATG och hämta dom.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen