• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbils-facebook

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Hejsan alla glada Hbk:are ! Frugan har "Facebookkonto" men inte jag, så när jag sitter och läser på Husbilsklubben brukar hon sticka in huvet och säga, jaha här sitter du och kollar ditt Facebook. Och enligt min mening är forumet minst lika intressant som Facebook, lite mindre skitsnack och påhopp, ganska roliga inlägg ibland dessutom. Förresten nu har kära hustrun börjat tycka att vi ska dra upp mot "Lofoten" ja varför inte det, kanske är det andra som har samma tankar, så hör gärna av Er med tips eller annat, vem vet vi kanske kan kika på "midnattssolen" tillsammans över en öl eller annat njutbart
Skön sommar önskar
Hasse & Ingegerd :D

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Husbils-facebook

Det är rätt ok att köra båda. De är bra på olika saker. På Fb finns det också ganska många olika grupper så jag tror att man når endel som inte läser här.
Bra att man inte måste välja som så ofta annars

Toppen