• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilen Stava AB

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Husbilen Stava AB

Nej, men Joakim, som driver Stava, var en av två ägare till Husbilcenter i Landvetter, som lades ner för ett antal år sedan (konkurs?).
Vi köpte en importerad husbil av Mattis och Jocke på Husbilcenter för sådär 7 år sedan.
Vi hade mycket goda erfarenheter av deras service då. Vi upptäckte efter köpet en fuktskada som åtgärdades professionellt på deras bekostnad utan diskussion. Men jag har också läst här om någon som hade stora problem med en bil köpt på Husbilcenter.
Jag har inte haft kontakt med Stava.

Fam Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4573
Medlemskap
2025

Vi har köpt 2 bilar av dem. Senast i mars beställde vi en Argos som de tog
hem och fixade enligt våra önskemål.
Har bara gott att säga om Joakim och Mattias.

Fam Pettsson/Malin

F

F.d. 50002

Guest

Köpte senaste bilen av Mattias och Joakim på Stava. Mycket bra mottagande och lätta att prata med. Inga problem med småsaker som upptäcktes när vi gick igenom bilen innan leverans. Allt ordnade dom och lagade till. Har bara gott att säga om dessa killar. Dom har dessutom egen verkstad där dom gör service och andra reparationer. Kan absolut rekommendera Stava.

Toppen