• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilen såld

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Hejsan alla vi känner.
Vill bara tala om att vi nu sålt vår husbil.
Det har varit en underbar tid med den och jag måste säga att Concorde är en fantastisk bil.
Vi kommer nog inte att skaffa en annan husbil men kanske en husvagn framöver, undrar om man får vara med i klubben ändå?
Ha det gött alla goa vänner.
MVH KEJO o INGER

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Husbilen såld

Får väl säga grattis till försäljningen måste vara skönt för er, husbilar begagnade är ju ej lättsålda. Ha en trevlig höst./Susanne

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Hej VIAPEA
Jo vi har tidigare bott i husbilen året runt, har nu skaffat en lägenhet p.g.a. sjukdom mm.
Husvagn är ju lite mindre jobb med om man bara vill åka ut en helg.
Jag menar mindre servicekostnader mm.
MVH KEJO

Nils & Birgitta

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
2234
Medlemskap
2025

Hej VIAPEA
Jo vi har tidigare bott i husbilen året runt, har nu skaffat en lägenhet p.g.a. sjukdom mm.
Husvagn är ju lite mindre jobb med om man bara vill åka ut en helg.
Jag menar mindre servicekostnader mm.
MVH KEJO

Kejo vi kommer att sakna träffarna du arrangerade Hoppas någon annan tar tag i detta. Bra att du fick bilen såld när ni nu har bestämt att så ska vara. Viktigast är att ta hand om sig själv. Husvagn är bra det också man kommer ut med den och ni kan träffa alla som ni träffat tidigare.

Senast ändrad:
Toppen