• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbilen såld...

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025
Till ett fantastisk lågt pris, men ändå...

Den första reg. Bavarian I71BD i Norden, en tro tjänare sedan Jan -08.
Under år/mil har endast Truma pannan krånglat, men vi fick en helt ny via Codat 2011. + Generatorn är bytt. Thats it!

Bortsett från Truma pannan, så har "huset" vart helt problemfritt och enbart inbringat glädje & husbilsliv!

Nu kanske en del undrar som sett min byggtråd gällande den Bürstner 810 jag köpte i mars.. Den är oxå såld... ;)

Vad komma skall så blir det förmodat en byggtråd i höst gällande multimedia, trådlös skrivare, en & samma fjärrkontroll till hela bilen inkl. bodels AC m.m.
Tekniska filurigheter som jag gärna framöver delar med mig kring.

Men... Låt mig först köpa ett nytt byggprojekt! :)
(Concorde Charisma 840/890 alt. N-B Flair 8000 IL)

Ha nu en fantastisk sommar och var rädda om varann på vägarna!
Mvh. Magnus

T

Teddi

Guest
Sv: Husbilen såld...

hallå magnus,,en redig kurva ni fick med ombordkörning på färjan från visby,,ja stod först i ledet bredvid, i ,,hundfilen,,såg du hojarna som fick företräde,,de smattra gött,,va gillar du gotland,??,

ja tycker själv att de va en fantastisk upplevelse,,ett väder som konstant bjöd på sol,,helt underbart,,ha de gött,,o en trevli midsommer,,teddi,,

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Haloj Teddy!

Jasså du såg oss utan att komma fram å heja.. ;)
Härliga hojar, vi träffade några damer som åkte HD, den ena "köste" 240lök beg. men oj så fin/a! Även damerna... :twitcy:

Synd vi missa varann uppe i Blå lagunen, vilket väder, hela veckan var kanon!

I helgen, Chaparral blir farväl tur med Bavarian, måndag hämtas den av köparna.
Ungt par... Önskar dem samma glädje som vi haft med denna "Fransyska"

Nu mot nya mål...
SYNS! (veckor/månad utan HB, huuu...)

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Magnus du får väl plocka fram tältet, kylklamparna och Trangiaköket om längtan efter friluftslivet blir för stort i sommar.

//Tommy

Toppen