• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

husbilen är såld

F

F.d. 50512

Guest
Hej har idag sålt våran husbil, och e.v.t värvat en ny medlem! Vi kommer under nästa vecka bestämma oss om vi skall köpa en euramobil 665 2.8tdi. årsm 1999, någon som har några tips om e.v.t fel och brister som man bör vara vaksam på. kul även att höra possetiva saker.:spinny:Kroon

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: husbilen är såld

kul & inte att vara utan! Hoppas ni hittar eran dröm. Vi sålde våran dröm för ca: två månader sedan karnse längre???? nu jagar vi våran Drömmmmmm HB, svårt men vi jagar. Ja ja tittarrrr. Hoppas den kommer snart våran bil tyvärr också som passar plånboken.............

F

F.d. 50512

Guest

halloj, det är alltid kul att vara på jakt efter nytt, tack för inlägget, är det en golden på bilden?
vi har en golden på drygt 2 år som älskar att vara med i husbilen

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

vår första bil var en Euramobil 665HS, vi hade den i två år och gjorde många resor med den
fungerade perfekt i alla väder, välbyggd med goda utrymmen och hög kvalitet i inredningen är mitt omdöme, användes mycket som hyrbil i Tyskland för fem till sex år sedan och det får väl anses som ett bra betyg
kanske var det vår bil ni hade förut Röris? vill minnas att någon i Sölvesborg hade den efter oss, köpte ni den i Ystad?

röris

HBK Medlem
Kommun
Sölvesborg
HBK-Nr
1076
Medlemskap
2025

Hej Anders

Du har helt rätt den bil vi köpte av Tommy var den ni hade haft och den har Syncopaters nu. På tal om Tommy är nog han den bäste bilhandlare jag köpt bil av.

Senast ändrad:

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

vad kul att höra, vår första bil gjorde "en andra resa" i grannkommunen
vad beträffar Tommy på husbilen.nu instämmer jag, jag har köpt fyra bilar där och har hela tiden behandlats på ett mycket korrekt och samtidigt generöst sätt

/Anders

Toppen