• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbil

Kjell6

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
10078
Medlemskap
2025
Hejsan.
Min gumma och jag har blivit 65 år och funderat länge på att köpa en husbil som man inte fryser i pris ej över 1,5 milj.
MVH Kjell6

Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Husbil?????????

Du lär få lika många svar som det finns husbilsmärken om du inte specificerar dina behov mer. Dessutom bör du kanske ändra rubriken så att man förstår frågeställningen bättre.

Ragnar i Kalmar

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
7123
Medlemskap
2026
Sv: Husbil

När du är uppe dessa pengar, kolla Carthago, Euramobil eller Concorde med vattenburen värme och dubbelgolv . MVH/ Ragnar

Senast ändrad:

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Ragnar i Kalmar tog upp dom viktigaste aspekterna. Kabe är inte alls någon dum husbil men dock framhjulsdriven vilket kan innebära att man inte tar sig fram som en bakhjulsdriven vid vinterväglag samt blöta gräsmattor. Häggen i Umeå

quist

FD HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
6924
Medlemskap
2022

Det blir aldrig en bra vinterbil med framhjulsdrift
Har testa både och går inte att jämföra
Vidhem stänga förardelen blir väl som att åka med camper
:santa-3-icon:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Skulle tatt med Niesmann og Phoenix i listen til Ragnar - samme ekstreme vinterløsning som de Carthago og Concorde. Fullt oppvarmet dobbeltgulv, alu-isolasjon-alu sandwich i vegger/tak og undre gulv (noen forenklinger på dette gulvet i enkelte modeller). Alde varme (Niesmann var første husbilsprodusent som benyttet Alde)

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022

Skulle tatt med Niesmann og Phoenix i listen til Ragnar - samme ekstreme vinterløsning som de Carthago og Concorde. Fullt oppvarmet dobbeltgulv, alu-isolasjon-alu sandwich i vegger/tak og undre gulv (noen forenklinger på dette gulvet i enkelte modeller). Alde varme (Niesmann var første husbilsprodusent som benyttet Alde)

Glömde dom 2

Kjell6

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
10078
Medlemskap
2025

Hej
Det är inga dåliga åk du föreslår, vi får åka och titta.
PS. jag hoppas att pengarna inte låter skrytsamt, men jag fick prostatacancer 2007 som läkarna tog bort, men efterföljande operationer blev fel. det orsakade att jag fick en stor summa pengar i ersättning, det kan inte ersätta skadan på något sätt men nu skall vi ha roligt och ut och åka.
MVH Kjell6

Toppen