• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Husbil

R

Ruth o Bosse 1

Guest
Hej!

Vi har köpt en ny husbil har bara haft husvagn och varit långliggare. Det skall bli kul att
få pröva på något nytt. Hoppas att man kan få lite tipps.
Bosse medlem 1718:wub:

F

F.d. 10558

Guest
Sv: Husbil

Hej och välkommen i klubben!
Var så säker, här finns hur mycket hjälp som helst att få, har själv fått det!
/Bosse

F

F.d. 6238

Guest

Hej Bosse och välkommen till Husbilsklubben.se.

Jag (vi) har haft Husbil och Husvagn i många år och trodde att jag visste ganska "mycket" om detta med Camping, Husvagn, Husbil o.s.v.

Men ju mer jag läser i detta Forum och ju mer jag "lär" dess då mer förstår jag hur lite jag begriper och kan.

Och efter att åkt runt på alla trådar så har jag förstått budskapet att jag kan så lite av så mycket.

Det finns i denna klubb så mycket kunskap så att om jag får 26 tim om dygnet på mig i 100 år ja då skulle jag bara lärt mig 25% av den kunskap som det finns här.

Detta var inte sagt som ett ---pekfinger---till Dig utan som en information om att Du har hamnat i rätt gäng.

Hls från K i M o K.

kickibo

FD HBK Medlem
Kommun
Ystad
HBK-Nr
22850
Medlemskap
2021

Här har du likasinnade! Haft husvagn och varit långliggare i Ystad ett antal år. Nu vill vi prova på husbilslivet, en helt ny värld! Just fått husbilen, håller på att utrusta för fullt. Ska nog premiärköra i påsk, hoppas det.
//Kicki

Toppen