Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
jättekul att vi kan vinkla våra åsikter på ett bra sätt,,ja e livrädd att nån blir förbannad på mina inlägg
så många år det har diskuterats om altenativa energikällor,,vad har hänt på en 20-årstid,, i princip ingenting,,ett o annat sockerrör har brutits i brasilien,,etanol,, här hemma bygger vi bostäder ock industri på åkermark,,mark som i första hand är till för att mätta jordens befolkning,,helt bizzart,,
vi skulle i så fall kunna odla raps där,,men de förslår inte långt,,för nån månad sen uttala en ny minister att vi måste köra mindre,,hon har helt rätt,,men blev snart nedtagen i verkligheten av nån annan,, i princip allt vi handlar innehåller olja,,
de finns inget modernt samhälle som kan ställa om till nåt annat,,på grund av den anledningen att de finns inga alternativ,,
så,,klart vi ska köra husbil,,men ja tror ändå att vi kommer att få uppleva att oavsett om vi har hela källaren full av diesel så hjälper inte det,,inte så länge de finns sådant stort miljötänkande,,
om de nu är riktigt är ja inte rätt man att svara på,,men,,,vi som lever får se,,teddi,,
en trevlig tanke ,det beror bara på hur många häst krafter du vill ha ,men det kanske blir lugnare på vägarna, och mycket gödsel,och andra avgaser, mvh håkanTur man har några hästar i stallet, frågan är väl vad de skulle tycka om att dra tungt.:quest:
Då påstod motståndarna att rött ljus syns bättre än blått ljus
Tanken med denna tråd var inte att utmåla någon kommande energikris, utan att lyfta fram vad vi alla kan bidraga med om vi tänker lite framåt.
Låt geniknölarna arbeta vidare i detta svåra men intressanta ämne!
Oljan kommer aldrig att ta slut!
För den sista droppen kommer ingen att ha råd å köpa!
Olje/dieselförbud år 2020???
Var kan man läsa om detta
Då stannar Europa totalt med nyttotrafiken.
Då tänker jag inte bara på buss och lastbilar utan även på båttrafiken.
Det blir kanske endast är ett förbud mot nytillverknng av personbilar?