• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbil i Europa och Tyska avstickare.

Annelie & Jörgen

HBK Medlem
Kommun
Örkelljunga
HBK-Nr
3407
Medlemskap
2025
Vill passa på att Tacka Anders Witt för böckerna Husbil i Europa och Tyska avstickare. Fantastiskt bra böcker för oss" gröngölingar" inför vår rea ner till Europa. Först nämnda boken hjälpte oss med förberedelserena och den andra vägledde oss till ställen vi annars inte kanske hade besökt.

Vi var i städerna Celle, Fritzlar och Hameln som bjöd på många vackra korsvirkeshus och historia. Vi besökte Berchtesgaden med sin svindlande utsikt från "örnnästet" och vi var även i Bergen-Belsen samt Point Alpha för att få lite historia från 2:a värdskriget.

Hade vi haft mer tid så skulle vi försökt hinna med fler av platserna som rekomenderas i boken men det får ligga på nästkommande semesterrresa genom europa :yes:

Ser gärna fram emot fler enkla böcker med mer restips:)

Senast ändrad:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Husbil i Europa och Tyska avstickare.

Håller med föregående talare. Vi är också helt nya i den här världen och hade mycket praktisk hjälp från böckerna. Enkla, raka tips skrivit på ett enkelt sätt. Tack!

F

F.d. 15298

Guest

Hej på er
sitter nu nere i Kroatien på en krog varmt och skönt.
Kan bara hålla med att Anders är en duktig och mycket trevlig person.
Båda som författare och livs levande. Vi sprang på honom på en ställplats mitt i Berlin för ca 10 dagar sedan. Han gav oss en del tips om Berlin och sedan fick vi tillfälle att köpa båda hans böcker. Hälsningar Tommy och Åsa med familj :yes:

Annelie & Jörgen

HBK Medlem
Kommun
Örkelljunga
HBK-Nr
3407
Medlemskap
2025

motalabo;

Nu är jag jättenyfiken på var ni är i Kroatien, då man själv precis varit där ? Önskar er en fortsatt trevlig resa :yes:

Toppen