• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Husbil+charter

F

F.d. 4807

Guest
Nu är det dax för en charterresa till Tunisien, avfärden sker i morgon från Landvetter. Det ska bli skönt att komma ner till solen (hoppas jag) en vecka.
Husbilen är utlånad till min pappa nu som åker runt på motortävlingar och vi får tillbaka den lagom till höstlovet.
På höstlovet tänkte vi åka en tur ner till Tyskland med barnen. Finns det någon som har tips om något att göra med tre barn i norra Tyskland slutet av oktober till början av november?
Ha det gott alla husbilsvänner!

F

F.d. 4424

Guest
Sv: Husbil+charter

Hej!
Hoppas ni får en trevlig semester även utan husbilen!
I norra Tyskland ligger ön Fehmarn och staden Burg, där finns ett "Oceanium" ett valakvarium och så finns det ett minitågställe, ligger strax bredvid varandra. Dom är för barnen utom tågutställningen som även äldre tjusas av.
Det går bra att fylla gasoltuber av alla de slag nere i hamnen i Burg till hyfsade priser.

Kalle 320

Toppen