• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

husbil Bürstner

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025
Sv: husbil Bürstner

Var med i Bürstnerklubben efter 1:a Bürstnerköpet, 300Sek/årsavgift = dyrt för att få ut så lite, det fick räcka med 1 år! Utöver klubbträffar fanns inget att hämta där (typ tekn råd, support, etc ... helt värdelöst).

HBK är i jämförelse en större och "bredare klubb" som även sysslar med annat (bla; aktuellt kunskapsutbyte, reseinfo, rabatter, osv) inkl träffar för dem som vill, allt till den facila årsavgiften 100 Sek så valet är enkelt (dvs, HBK).

Nu så här på julafton, önskar jag att HBK vidgar sina vyer mot omvärlden så att jag i framtiden även kan "skrota" mitt medlemskap i Caravan Club!?
/ God Jul

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Åker Bürstner Solano T728 och "bara"med i Husbilsklubben.se
Oslagbart vad gäller tips och fråga-svar.

F

F.d. 55521

Guest

Hej

Att vara med i en märkesklubb ger många mycket trevliga bekantskaper och
härlig gemenskap, men för den som enbart vill åka, campa och känna friheten
så kanske inte en gemenskap i en klubb är så viktig. Hoppas att ngn av er ångrar er!

Bengt Erdmann
(Kassör Bürstners husbilsclubb)

Varför blir gemenskapen i en märkesklubb bättre än i en intresseförening???

M

Mona/Henka

Guest

Vi köpt vår första husbil i höst och det är en 08. Bürstner Solano T 615. Ännu är vi bara med i Husbilsklubben.
Mona/Henka
:santa1:

tombyske

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
2727
Medlemskap
2024

Åker våran första Bürstner sedan i våras, bestämde oss för att göra ett testår med Bürstner klubben. Om det blir någon förlängning 2012 återstår att se?
:santa-5-icon:/2727 Tommy

T

Tobbe E

Guest

Är också bara med i HBK. Åker Bürstner A576 Levanto -07.

Toppen