• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur vi hjälps åt

F

F.d. 3088

Guest
Det dyker upp olika inlägg med frågor på olika saker man vill köpa Parabol, gps, mc, lampor mm, mm. trådarna brukar då bli rätt långa vilket i.o f, s är trevligt men rätt som det är stannar tråden upp, den som frågade kanske inte fick reda på hur det skulle vara.
Kom på en ide, om någon har frågar om något som man vill införskaffa och är osäker på dess funktion montering mm,mm
Om vi som läser frågan och bor i närheten och har just den grejen i vår bil eller vet hur det funkar, bjussa på en titt och en förklaring hur det funkar. Den som frågar kommer nog då som ett skott med en påse vienerbröd i näven :D
Tycker själv det käns gött när det går att hjälpa någon ;)

Gurra

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Hur vi hjälps åt

Så har vi det på nordicaudi och det är inte ovanligt att mitt garage har besök av audisar men i många fall så dyker dom upp från "ingenstans " för att sedan försvinna lika fort då man gjort en kostnadsfri reparation men det är klart då slipper man få problem med skattemyndigheten ;) ;) .

Men jag tänker att rätt som det är så behöver jag hjälp .

I

Iveco 35

Guest
Sv: Hur vi hjälps åt

Det känner jag igen, när jag hade Mc-firman och samtidigt var involverad Motorklubben. Det får inte bli för många sådana jobb, då får man gå till soss. Olle.

Toppen