• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur varmt har ni?

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Hej och hå!

Har varit och knackat på termometern flera gånger i tron att den visar fel, 34,8 grader i skuggan!

Där fick man för att man bad om fint väder...... Nåväl, det är väl okej om man får ligga och avnjuta en kall i skuggan.:wink:

Hur varmt har ni det?

/Per

F

F.d. 5732

Guest
Sv: Hur varmt har ni?

Hej och hå!

Har varit och knackat på termometern flera gånger i tron att den visar fel, 34,8 grader i skuggan!

Där fick man för att man bad om fint väder...... Nåväl, det är väl okej om man får ligga och avnjuta en kall i skuggan.:wink:

Hur varmt har ni det?

/Per
20 grader och regn i grebbestad:rolleyes:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Aj då, det var en viss skillnad.

Kan tillägga att jag befinner mig hemma i Hillerstorp i de småländska skogarna. Det känns som om man befinner sig vid medelhavet. Som sagt, så länge man slipper arbete så går det ju bra......:twitcy:

/Per

G

Göran & Carola

Guest

23 grader och sol i björkarnas stad Umeå.

murphy

HBK Medlem
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
3678
Medlemskap
2026

Det var 24 grader i morse i total skugga nu är det nog runt 35 i skuggan skulle jag tro.
Detta är lite väl varmt, men det är min åsikt :msn_sunglasses::bye: Eva

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Här har jag 29 grader inne på jobbet :mad: . Hade nog varit skönare att vara ute i en vilfåtölj placerad i lämplig skugga.

Fincan

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2024

ca 22 grader. I havet.
På land här i Steninge, med åskan nästan i synhåll, ca 27 grader.

Fincan

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025

Har varit hos sambons bror på 40 års kalas, han har ac i huset så vi har haft 24 grader i eftermiddags.
Det var riktigt skönt =)

F

F.d. 53078

Guest

Slickar runt 40º. Jag klagar inte så länge det finns kall öl. Hälldre varmt än kallt.

F

F.d. 25144

Guest

I Jonstorp har vi haft drygt 30 i luften och drygt 30 i vår pool. Vill man ha svalka så är det bäst att gå in o sätta på AC:n eller ta en kall i skuggan, flämt.

Men vi klagar inte för det är ju sommarvärme vi vill ha......:yes:härligt med medelhavsklimat.

Har seglat koster i Öresund under em och nu regnar det smått m lite åskinslag.

ChristerP

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Utanför Lund , nytt rekord för mig. Norrtermometer i skugga kl 16.15 var den under en minut uppe på 35.0 grader. Igår var det 33.6 grader vid samma tidpunkt.

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Vi har varit i Italien, Österrike och Tyskland dom senaste dryga tre veckorna, och har just i dag haft över 30 grader tre hela veckor i streck. Just nu står vi i Ingolstadt med 34 grader. Samma temperatur i Dachau i går.

Konstaterar även att hemorten Målilla satte värmerekord i går med 35 grader.
Undrar hur det går med mina blommor på altanen.........

MVH
Karianne

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Vi har 37 grader idag, men det ska närma sig 40 till helgen..
Och inte en enda droppe regn sedan den hemska översvämmningen för tre veckor sedan. Se hemsidan nedan
/Bertil

Toppen