• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

hur smart är du??

F

F.d. 15874

Guest
Hur smart är du egentligen...?? Här trodde man att man var iallafall lite smart men den villfarelsen har detta test nu tagit ur mig :eek: Vågar inte ens skriva vad jag fick......

//Agneta

Hur smart är du?

smålänningen

HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2025
Sv: hur smart är du??

Måste ha en väldigt bra dag med mycket tur:twitcy:. Ska nog köpa en lott för inte f-n kan jag vara så smart 11 utav 11 rätt:wideeyed:. Nä förresten, ingen lott. Turen är ju ändå förbrukad nu.:mcride:

F

F.d. 12156

Guest

INTELLIGENSTEST, BÄTTRE ÄN ETT IQ-TEST

Du fick en score på 10 av 11 möjliga
Din karaktär: Bra svarat, över normal intelligens.
Ytterligare beskrivning av ditt resultat finner du under:

Du har orsak till att vara nöjd. Få klarar detta bättre.
Du är reflekterande, grundlig och tänker noga igenom saker
innan du gör något. Svenska politiker som har tagit liknande
tester får vanligvis sämre resultat.
Klicka tillbaka/back och prova igen eller läs svaren under.:D:D:D

F

F.d. 15874

Guest

Det är ju det som är det "värsta", att dessa Mensa-tester går hur bra som helst men när jag kom till intelligenstestet så föll allt :oops:confused::D hade väl för bråttom skyller jag på :p

Här kommer ett längre test till Mensa som tar lite tid men är väldigt kul att göra och som ger ett utförligt svar på slutet om svagheter och vad man har som starka sidor.
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

//Agneta

S

SevenEleven

Guest

Jag tror du kan ta det där intelligenstestet med en nya salt. Det känns inte speciellt vetenskapligt. Mensas provtest och det på Illustrerad vetenskap är nog lite mer seriösa.
/Lasse

Toppen