Jag hängde "på låset" dvs stod i kön tidigt på torsdag morgon. Fick då besked av parkeringsvakterna, när jag äntligen kom upp för backen vid Elmia, att det var fullt överallt och blev hänvisad till nåt bad därifrån det skulle gå bussar till mässan. Blev snopen för tidigare år har det inte varit några problem få plats på stora parkeringen till vänster, iaf om man kom redan på to.morgon.
Eftersom jag har hund ville jag stå nära för att kunna gå ut och rasta hunden med jämna mellanrum. Husbilar stod det överallt på både möjliga och omöjliga ställen. Till slut orkade jag inte bry mig att köra runt och leta plats. Rattade ur stán och körde dit näsan pekade och hamnade på Öland. Hunden o jag fick en härlig dag vid Böda hamn med sol och bad och mumsade på rökt fisk på kvällen.
Så kan ett Mässbesök också sluta...
Eftersom jag har hund ville jag stå nära för att kunna gå ut och rasta hunden med jämna mellanrum. Husbilar stod det överallt på både möjliga och omöjliga ställen. Till slut orkade jag inte bry mig att köra runt och leta plats. Rattade ur stán och körde dit näsan pekade och hamnade på Öland. Hunden o jag fick en härlig dag vid Böda hamn med sol och bad och mumsade på rökt fisk på kvällen.
Så kan ett Mässbesök också sluta...