• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur många olika ölsorter har ni druckit/samlat?..?

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Hur många olika ölsorter har ni druckit/samlat?..?

För den som gillar att botanisera i olika ölsorter, kanske denna länk kan vara intressant att besöka för att se hur många av dessa ölsorter ni har druckit.

Beerflickring - a set on Flickr

Tack goldfinger! Det här är precis vad jag behöver. Nu har jag haft gråvattensmak i munnen hela dan och behöver omväxling! :)

Så häftigt. Såg som hastigast att jag faktiskt hunnit med en del..., men har oändligt mycket mer kvar. Härligt! :)

Den här sida ska jag sitta och gosa med ikväll.., kanske tilsammans med en pilsner, det är ju tisdag?

:-/<rister

Jannemickel

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
10420
Medlemskap
2025

Tycker Los Suecos har rätt smak, stämmer bra
med min. Behövs inte mycket mer.
Av div bilder att dömma väntar jag med spänning
på SirMcLains inlägg, räknar han ännu ?
:D
// Janne

F

F.d. 55374

Guest

Avstår Norrlands på grund av all reklamtid dom haft haft på TV. En liten urspårning.
Tommy R

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52908

Guest

Oj det var många sorter. Provade en för mej ny sort som heter Solsidan. Produceras i Saltsjöbaden. Kan va ett tips till LCHF gänget i klubben för den är Low carb och begränsar uppkomsten av ölmage.
/sören

T

Teddi

Guest

jag älskar pilsner,,olika sorter??spelar ingen roll,men de blir för mycke,,har svårt att knyta skorna,,kör nu utan snöre,remmen räcker inte till,,istället hängslen,,
en ofrånkomlig utveckling,
men ,man lever bara två gånger,:p: först en gång,,sedan en gång,,:D

Toppen