• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur många barn får plats i fönstret på en husbil?

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
En dag på jobbet!
Jag är så glad för livet!:)

Nu har vi bott i Flairen från slutet på februari, jobba från bilen med olika saker och att få det att fungera är både spännande och en rejäl utmaning!

En dag på jobbet:
Vaknar när kroppen vill, går upp när när Emma ropar att frukosten är klar:oops:

Efter frukosten töms mailen, gör ordrar/fakturor från webbshoppen som skrivs ut.

Emma packar, sedan någon gång under dagen bär det av mot posten.

Sedan kommer vi till den period som är nu, start mitten augusti, SKOLFOTO!

Ca 8-10veckor/år fotar vi barn, vilken utmaning!!:D Ingen dag är den andra lik!:p:

Start när klockan ringer (oftast alldeles för tidigt:oops:) Tömmer mailen, ordrar packas som vanligt, sedan in i någon skola i landet, packar upp fotoutrustning, sen kommer dom... alla barnen... stora små snälla busiga kramiga blyga, ja alla sorter man bara kan tänka sig.

Jag bara njuter även om det ibland blir väldigt jobbigt.

Kanske ett helt onödigt inlägg men fick lite skrivklåda idag när alla dessa härliga ungar stod vid fönstret:)

Kram på er!

IMAG1394.jpg

SoT

FD HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
8036
Medlemskap
2023
Sv: Hur många barn får plats i fönstret på en husbil?

Grym bild! Vilket porträtt på en skolfotograf!

Toppen