• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur långt kör ni till träffen?

F

F.d. 55335

Guest
Sv: Hur långt kör ni till träffen?

Vi har ca 50 kilometer står på Sjögärde golfklubb:spinny:
Hoppas vi får fint väder

Thomas / Gunliz

S

Stråken

Guest

Vi åker 50 mil. Svärmor följer med, henne sätter vi av i Sävedalen hos hennes dotter Christina.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Eftersom det ska bli fint väder då blir det promenad längs älven, förbi operan och sedan över Göta älvbron (fantastisk utsikt över hela tillställningen och alla bilar på piren). Ca 3 km...

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Vi åker ca 14 mil Halmstad - Göteborg. Anländer fredag kväll när mannen slutat jobbet.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Eftersom vi kör till Skene först för att handla så har vi 69,8 km till årsmötesträffen. Hoppas att komma fram på förmiddagen.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Svårt att räkna.Men eftersom vi kommer direkt från övervintringen i Spanien så har vi nog åkt ganska långt. 472,4 mil kommer vi att köra till årsmötet.

Men vi har ju gjort det under snart två månader med massor av stopp.

Det är något som inte stämmer med kartan. Jag såg i en annan tråd att ni åkte redarhytt från Kiel till Göteborg och inte via Danmark och Sydsverige! :confused:

Jappe

Toppen