Sv: Hur lång är Husbilssäsongen ???
Tack, tack, det var väldigt vad ni är snälla idag! Jag blir ju riktigt rörd.
Anledningen till att resan blev kortare än planerat var omständigheter utanför min kontroll, kan man väl säga, men det blev ändå en lyckad resa. Däcken Var Michelin Agilis, som uppförde sig väl. Bra däck!
Jag lägger in en bild till från Benidorm, där vädret var helt fantastiskt. Vi var även på en naturalistcamping i Portus (väst om Cartagena), som ju var en upplevelse i sig. Det är väl bäst att tillägga att vi inte kände till vad det var för en sorts camping i förväg.
Anledningen till att vi hamnade på den campingen var att det var den enda vi hittade som inte var fullbelagd och att jag behövde lite sanitär omsorg efter mycket "ställplatsande", bl. a. i La Manga, där vi hittade en finfin stälplats alldeles vid Mar Menor. Jag ska försöka lägga in den ställplatsen här så småningom, om jag lyckas lura ut hur man gör.
Nu ska jag lägga in bilden från Benidorm, för att äckla er lite, som visar hur det såg ut när vi öppnade skjutdörren på morgonen. Varmt var det faktiskt; svensk högsommarvärme kan man nog säga.
Glad Jappe