F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
"Den som seglar för nöje väjer för den som seglar för bröd" En god regel som kan gälla även i trafiken.
EssoJ
Vill minnas från körskolan att man skulle ta ögonkontakt med dom andra bilförarna och försiktigt köra ut. Men det är ju några år sedan man tog körkort så det kan ju ha kommit nya regler.
Mvh Sanddammaren
jag håller med calle, jag har en gammal bil,och bromsar aldrig först, håller man hög fart in i korsningar, och avsmalnade vägar, så bromsar ny bil först det fungerar alltig men det finns risk för ett finger men det bjuder jag på man är väl kung i sin egen bil, men jag kan ha fel, mvh håkanJag tycker det är enkelt....
Den som är mest rädd om bilen, bromsar.
Calle
jag håller med calle, jag har en gammal bil,och bromsar aldrig först, håller man hög fart in i korsningar, och avsmalnade vägar, så bromsar ny bil först det fungerar alltig men det finns risk för ett finger men det bjuder jag på man är väl kung i sin egen bil, men jag kan ha fel, mvh håkan
Hoppas att alla medlemmar i HBK inte tycker på detta sätt.
Med vänlig hälsning.
Publikanen