• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur hitta i Skype?

H

hianders

Guest
Hej alla som använder Skype! Vi har två användarnamn varav det ena finns på alla tre datorer vi har! Hur hittar jag det andra Skype-namnet och kan man byta emellan som i ex Google? Blir snart ........................... eftersom jag kan se att vi har ett på vardera mejl-namn. Jag har provat att logga in som "den andra", men det hjälper inte!

Hur hittar jag det namn som finns men ej som syns!

Inger/fru hianders

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Hur hitta i Skype?

Det er blitt litt rørigt etter sammenslåingen av skype og msn messenger - den siste er under avvikling og brukerbasen er overført til skype.

H

hianders

Guest

Tack Knut! Det visste jag inte att MSN och Skype hade slagit sig samman och när jag gick in på MSN så hittade jag vårt andra namn där. Skall försöka ta bort det där.

Inger
:wideeyed:

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Om jag inte har fel.så har du hans Andersson samt inger Andersson
ialla fall har jag de namnen i min SKYPE.
/Vidhem

H

hianders

Guest

Sten, jag vet att vi har båda namnen, men jag kan bara få fram det ena. Kan man växla mellan de båda namnen vi har är frågan? När jag loggar in på Skype (oavsett på vilken dator) så kommer jag alltid in på ett och vet inte hur jag växlar till det andra - om det går!!!

Inger

F

F.d. 24550

Guest

Hej!

Jag brukar göra så att jag loggar ur Skype helt och sen när jag loggar in igen finns det en liten flik under Skype-namn. Klicka på den så tror jag att du får upp samtliga dina användarnamn. Välj ett av dem och logga in.
Gör sen likadant när du skall använda det andra namnet.
Hoppas det löser sig.

//Evanders

Toppen