Bennsan
FD HBK Medlem
Jag hade tänkt lägga till info om en del ställplatser. Jag provade med "svara" men fick beske det med att ja inte var behörig eller inte var medlem. Högst irriterande.
Bennie
Bennie
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
På första sidan i högerspalten finns "Om hemsidan" där hittar du det mesta om hur man gör!
Det är precis denna typ av svar som vi medlemmar INTE vill läsa och det oavsett om vi är gamla eller nya medlemmar (läste du inte vad vi skrev i inlägget ovanför ditt eget ??? - informationen om hur man ska gå tillväga är utomordentlig undermålig !!!
Lägg i stället in en rubrik på första sidan och berätta där hur man ska gå tillväga om man t.ex. önskar publicera bilder i ett eget inlägg eller om man önskar tipsa om en ställplats man besökt och även lägga in en bild på denna ställplats eller om man vill ändra på uppgifter som redan publicerats om ställplatser tidigare - vi har noterat att ett flertal ställplatser i t.ex. Frankrike och Spanien är felaktiga, men vi vet inte hur man ska lämna en kommentar så att en ändring av uppgifterna kan göras !
Vi och säkert många med oss är tacksamma om denna ändring kan komma till stånd och det bör väl kunna åtgärdas på en dag eller två !?!!