• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur funkar det?

valle

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
2275
Medlemskap
2024
Hur funkar en Aldepanna som sitter i en Knaus Sundwind husvagn 2000års modell.Förlåt jag vet att det här är en bilklubb men jag chansar ändå,i fall någon har haft samma panna i en vagn eller bil?Pannan är en Alde kan man köra värmen med el eller gasol utan att fördärva en tom varmvatten beredare.Det är sonen som har köpt denna och undrar,kanske är han på väg att göra som pappa och köra husvagn i några år och sedan gå över till husbil? Man kan ju alltid hoppas!Hoppas att någon har råd därute. Valle

EssoJ

HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
69
Medlemskap
2025
Sv: Hur funkar det?

Inga problem med att köra värmen utan varmvatten. Har gjort så varje vinter under tio års tid utan problem. Har en bil från 2002 med Alde vattenburen värme.
EssoJ

Toppen