• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hur bifoga en adress i adressfältet ?

Perrovski

FD HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
232
Medlemskap
2022
Har glömt hur fixar man en adress till adressfältet?

Ex:
En vän vill att jag ska skicka henne några sidor om ställplatser
i Skåne,Halland och Blekinge.
Jag hittar dessa sidor men vet ej hur ska jag fixa dessa adresser med blå bokstäver?
Är det skillnad om man har en Explorer eller Mozila.
Tackar för upplysningar.

Mvh

Perrovski

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Hur bifoga en adress i adressfältet ?

Jag vet inte riktigt om jag förstod frågan rätt.
Du vill skicka en länk till en bekant så att de kan klicka på den direkt, eller så vill du skicka länken som ligger bakom en hänvisning (som i detta exempel).

I det förstnämnda fallet så skickar du bara hela länken som den är och de kopierar in den i adressfältet som den är. Är den för lång, så att det blir radbrytningar, kan du korta den med hjälp av sidan tinyurl.com som gör vilken länk som helst kort och lätthanterlig (det finns en svensk variant också, men den kommer jag aldrig ihåg namnet på).

I det andra fallet så högerklickar du på länken och väljer "Kopiera länkadress" (Firefox). Antagligen något liknande i explorer.

Ami

HBK Medlem
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2025

Perrovski.
Är hon medlem i hbk så är det väl ok? Men annars kan hon ju gå in och titta själv! Jag tror att denna lista som våra hbk-vänner samlar ihop var till för medlemmar?
En Undrande BOH HBK681

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Hele stellplats listen er bare for medlemmer, det finnes en demokopi av Gotland som kan leses av Intereserade. En lenke til en av de beskyttede sidene fører bare til en melding om at du ikke har tilstånd til denne sidan.

Toppen