• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hungriga expediter

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2025
Var och handla på en av Luleås större Husvagn firma och skulle köpa lite grejer stod i betalkön när expediten sa nu skulle hon ha lunch hon kommer tillbaka när hon har ätit färdigt (vi var 6st som ville betala )
vi i kön stod kvar och tittade på varann trodde inte det var sant
bl 4 st norrmän en av dom jobbade som expedit hon bara skrattade
nåväl det kom en en annan från butiken och hämtade tillbaka expediten
så vi fick betala och gå ut

F

F.d. 5106

Guest
Sv: Hungriga expediter

Är detta sant ? Ska man skratta eller gråta :D

F

F.d. 52994

Guest

Dom är nog hungriga i Piteå också

F

F.d. 55328

Guest

Alla kan ha en dålig dag och att inte få äta bidrar inte till att göra den bättre.
Det måste vara bättre med en rejäl korvmacka än att tjata med en massa frågvisa kunder.

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Finns mindre nogräknade handlare inom alla branscher som kör med att man äter när det är lugnt i butiken, strömmar det in kunder får man avbryta sin lunch varje gång det kommer någon.
Nu var det fel att när det brast så gick det ut över kunderna och inte den ansvarige.
Har varit i exakt samma situation (fast annan branch där det sällan var kunder under luchtid annat än någon vilsen privatkund då och då).

Peter :)

Senast ändrad:

Kennta o Tiina

FD HBK Medlem
Kommun
Boden
HBK-Nr
3071
Medlemskap
2022

Jag skulle handla där, men en ung kvinna var otrevlig mot mig firman hette något pä husv in:mad::mad::mad::(

Toppen