Sv: hundägare=rökare
Du har problem med skällande hundar! Har du sagt det till de berörda?
Varför tar du upp det här? Finns den berörda inom klubben?
Är det min hund som du har retat dig på? Nej! Ändå fortsätter du kaxa dig och skiter i att du beskyller oskyldiga människor! Men ditt hat mot hundägare blir väldigt tydlig!
Julian
Jag har inte ens kommit till uppvärmningen än!Oj du har problem ta och varva ner så att du inte åker på en infarkt jag skiter totalt i hundar och även i rökare men om jag ställer min bil på ett ställe och jag får en granne med hund och den hundägaren lämnar bilen och är borta i ett par tre timmar och hunden skäller hela tiden då blir jag förbannad för det är terror och vad du anser om mina åsikter i den frågan det skiter jag totalt i har fått flytta mig ett par gånger för mycket på grund av idioter till hundägare men det är ingen som säger att alla hundägare beter sig lika illa det finns ju ganska många som är seriösa men det är väl dom oseriösa som tar åt sigMicke
Du har problem med skällande hundar! Har du sagt det till de berörda?
Varför tar du upp det här? Finns den berörda inom klubben?
Är det min hund som du har retat dig på? Nej! Ändå fortsätter du kaxa dig och skiter i att du beskyller oskyldiga människor! Men ditt hat mot hundägare blir väldigt tydlig!
Julian