Sv: hundägare=rökare
[FONT="Verdana","sans-serif"]Jag är hundägare, min fru är rökare och hundägare.[/FONT]
[FONT="Verdana","sans-serif"]Ingen har någonting att göra med hur vi sköter vår hundhållning eller rökning så länge vi inte gör något olagligt. Det skall ni fullständigt skita i, tills den dag då ni träffar oss och ni tycker att vi missköter oss på något sätt. Då får ni säga till oss! Men det tror jag inte att någon av alla dessa kaxiga intoleranta inskränkta besserwissrar vågar, därför att ni kommer att få svar på tal. Ni är helt enkelt för fega för att möta folk och klaga öga mot öga. När ni sitter där på er trygga kammare bakom tangentbordet, då vågar ni! Jag har noterat alla påståenden och utsagor och de fega tacken.[/FONT]
[FONT="Verdana","sans-serif"]Se mig i ögonen när ni möter mig där ute och upprepa vad ni har sagt, det gäller även alla påhejare.[/FONT]
[FONT="Verdana","sans-serif"]I den här tråden har ni påbörjat en klappjakt på hundägare och rökare inom klubben, om misskötsel, som jag är helt övertygat om att de flesta är totalt oskyldiga till. Men ni skriver här och vänder er mot dem. De får bära hundhuvudet för alla de andra som borde ta till sig, men sannolikt inte ens äger husbil.[/FONT]
[FONT="Verdana","sans-serif"]Visst, jag känner mig påhoppat av alla intolerante och korkade påståenden av hund- och rökhatare, trots att jag inte har anledning att göra det. Ni har ingen som helst konkreta bevis för att vi eller andra HBK-are har misskött vår rök- eller hundhållning. När ni ser konkreta missförhållanden, då håller ni tyst för att ni är konflikträdda.[/FONT]
[FONT="Verdana","sans-serif"]Det senare har ni med all tydlighet visat med många av påståendena här. Ni har sett något, säger inget till de berörda men vågar dra upp det här istället. Ni är patetiska![/FONT]
[FONT="Verdana","sans-serif"]Jag ser verkligen fram till att möta er![/FONT]
[FONT="Verdana","sans-serif"]Julian[/FONT]