• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hugos håller ej vad dom lovar

F

F.d. 9086

Guest
Fick min husbil påkörd juli 2010 och kontaktade Hugos i Vetlanda för att få hjälp med detta ,visade upp bilen när jag kom hem från min resa iNorge i början av augusti .Vi kom överrens om att de skulle få tillgång till bilen från oktober och att bilen skulle vara klar till mitten av mars, givetvis allt klart med försäkringar o dyl .Vet ej hur många ggr jag ringt till dom men inget hände .Efter påsk tröttnade jag och hämtade hem bilen står nu med en skadad bil till säsongen jättekul va.Få nu leta reda på ngn seriös verkstad som kan hjälpa mig ,försöker nog få upp bilen till Nordic i Kristinehamn dom brukar hålla vad de lovar.
 
F

F.d. 9086

Guest
Sv: Hugos håller ej vad dom lovar

Har nu hämtat min bil Nordic695 från Kristinehamn ,blev hur fin som helst efter reparationen.Tack till alla inblandade i Kristinehamn
 
F

F.d. 7531

Guest
Sv: Hugos håller ej vad dom lovar

:yes:Det är olustigt, hur olika vi ser på saker. Köpte en Nordic 700 special 2007, som var massvis av klant fel på, och som Hugos i Vetlanda, lyckats fixa till åt oss mycket bra. Vår personkemi stämde inte med Nordic. Så den Nordic vi har, var bara ett grundämne, men nu är den en pärla.
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Hugos håller ej vad dom lovar

Det är nog som du säger väldigt ojämn kvalitet eftersom dom handbyggs och det är dagsformen som avgör ingen ISO certifiering här alls hos någon liten tillverkare.
 
Toppen