• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Huawei b2368 router

Kronvall

HBK Medlem
Inlägg
839
Kommun
Blentarp-Sjöbo
HBK-Nr
11335
Medlemskap
2024

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.571
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hejsan, ja inte riktigt samma som en enklare USB-sticka som jag skickade efter några gånger till 1/4 av lite skiftande svenska priser, så med en sådan här pryl blir det ju viktigare att träffa helt rätt.
Samma sticka och nummer kunde ha någon slutbokstav eller liknande som avgjorde vilka frekvensband den stödde. De flesta hade nog skapligt område för svenska sändare, men det är kanske inte bara att det rätta är med, utan kanske också att de inte täcker in mera än vad som behövs för att undvika "skräp på linjen".
Så kolla upp eller vänta till man klart kan läsa ut vad som skall täckas här hemma som jag gjorde med stickorna.
De mottagare som säljs av telebolag brukar ju inte direkt visa helt klart vad man köper utan man får ofta vänta på infon till oberoende firmor börjar sälja prylarna.
Man kan nog hitta listor på frekvensområden som behövs redan nu utan info till den exakta prylen , då gäller det ju bara att kolla upp att man köper det rätta.

M.v.h. JANKRO.
 
Senast ändrad:
Toppen