• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

hotmail

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: hotmail

Inget problem Microsoft legger alle over i den nye tjenesten Outlook. Det som skjer er at dere kan fortsette med samme epost adresse eller bytte som dere selv vil, det blir flere tilleggs funksjoner tilgjengelig. For mange vil denne omleggingen bare bety er annet namn på tjenesten.

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

Ca 350 miljoner!
Hotmailadresser som används omvandlas till "outlook"-adresser om man vill, det kommer ut info från Microsoft så småningom. Det kommer troligen att gå att använda sin vanliga Hotmailadress i många år till.

RichardK

FD HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
10957
Medlemskap
2022

Microsoft har väl insett att de måste uppdatera sin epost-tjänst till en standard som hör till detta årtusende. Hela "hotmail" flyttas in under Outlook och en ny värld öppnar sig.
Då kan de länka ihop sig med Facebook och alla andra nutida fenomen och tidstjyvar, plocka in ännu mer annonser och tjäna ännu mer pengar.
För även om de säger att det är gratis så är de ändå på något sätt inne i användarnas plånböcker och krafsar åt sig.
De här företagen gör ingenting gratis!! Det är MER pengar som gäller och driver!

(hotmail har enl. uppgift 325 000 000 användare! Om alla användare skulle skicka ett mail/dag och det skulle kosta 1 krona (ett frimärke kostar 6 kronor) att skicka skulle Microsoft plocka in 118miljarder 625miljoner kronor på ett år! sen utöver det 100 gånger mer på alla annonser.)

F

F.d. 14324

Guest

Teddi,,, Jag håller med Knarrevik! Gmail!! sen jag skaffade gmail har jag inte fått ett enda spam eller skräppost men det släpper igenom mail från onsalatrakten som tur är, och det var tillräckligt enkelt för mig att klara av det. :)

mvh jocke

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

Jag har 8-10 mailadresser hos olika leverantörer som jag använder mer eller mindre frekvent... Home, Spray, Hotmail, Gmail, VMI, Telia, hos några har jag flera adresser. Bra att ha i olika sammanhang.

T

Teddi

Guest

Teddi,,, Jag håller med Knarrevik! Gmail!! sen jag skaffade gmail har jag inte fått ett enda spam eller skräppost men det släpper igenom mail från onsalatrakten som tur är, och det var tillräckligt enkelt för mig att klara av det. :)

mvh jocke

säga vad man vill om sjöbergspojken,,en riktig kompis,,skicka mej 5 häromdan,, milj eller tusen?? vet ej,,ja har kollat kontot,,:D kämpa på med ditt husbilsbygge,, ja följer dej,,
blir du klar till nästa sommar så har ja en gratisplats till dej o din familj,,ha de gött grabben,,

F

F.d. 25023

Guest

Har bytt i dag till outlook.com -mail. enkelt och smärtfritt!

Får se om det blir bättre än gmail som jag kör också.

jyrki

Toppen