• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hopfällbar cykel

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Hopfällbar cykel

Det blir väl som vanligt i den affären. När man kommer dit är varan som de har erbjudande på slut. :mad:

OBS! Detta är enbart min uppfattning om NETTO.

/Per

F

F.d. 25038

Guest

Inte speciellt ovanligt med lockvaror eller så e grejorna rena skräpet !?

F

F.d. 24284

Guest

Måste det vara ovanligt?
Samma cykel såldes på Carefour i Algeciras för lite över 150€

F

F.d. 25038

Guest

Nää behöver inte vara ovanligt de tråkiga kommer bara när och om grejorna
går sönder ,var hitta delar ,inget ont alls om denna cykel är kanske en kanoncykel för dom
pengarna ?!

F

F.d. 7569

Guest

När Kristina läste tråden skickade hon ICQ till mig. Jag gick de 300 meterna som vi har till Netto i Linköping. Där hade de 6 st. Köpte två, tog upp i lägenheten, vecklade ut, tog bort lite täckpapper, monterade en pedal/cykel, justerade styren och sadlar, allt övrigt monterat och fastskruvat. När Kristina kom med tåget från Nyköping (där hon arbetar) tog vi ner cyklarna till cykelaffären i hörnet, pumpade hjulen och "tog en sväng".

Recension: Dålig utväxling (enväxlad), lite rank om man har styre och sadel högt, men trots allt kanske värd 650 spänn, kanske går det eventuellt att ta sig fram lite fortare med dem än att gå, men det får tiden utvisa. Om inte annat så blir benfrekvensen högre vilket gör stegräknaren glad.
:twitcy:
Om vi har tur så kanske vi sparar de +6 meterspengar som vi får betala på färjor och broar genom att fälla ihop cyklarna och ställa dem i bilen vid överfarter. Vi har nämligen aldrig behövt betala de extrapengarna när vi inte haft cyklar på stället bak.

Har vi otur så går det väl med cyklarna som med sonynavigatorn. Cyklarna hamnar dock i cyklarnas himmel och inte hos kringresande barn vilket sonyn har gjort, m.a.o. cyklarna var väl inte ett av de bästa köp jag har gjort, men i alla fall bättre än Sony NV-U93T.

//Roger

Senast redigerad av en moderator:
Toppen