• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HockeyAllsvenskan

Örjan o Helen

HBK Medlem
Kommun
Härnösand
HBK-Nr
9222
Medlemskap
2025
Sv: HockeyAllsvenskan

Det syns att intresset för allsvenskan ökat nu när c-more tagit över tv rättigheterna. Serien är ju lika spännande som SHL, lite roligare hockey emellanåt . Lite tråkigt att det går så tungt för norrlagen, hejar både på Timrå å Björklöven .Hare gott i hockeytider.

Solviva

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024

Hockeyallsvenskan är många gånger roligare att titta på än SHL. Synd bara att domarnivån inte är den bästa. Sett många tveksamma och rent av dåliga domarinsatser. De flesta som spelar i HA är också proffs, fast med betydligt lägre lön. Det går fort där nere på isen. När det finns bara en domare på isen borde de ta hjälp mycket oftare av de assisterande domarna (linjedomarna).
Hur som helst så är det kul att både SHL o HA finns på samma kanal.
Lilla Tingsryd chockar hockey-Sverige fortfarande. Undrar hur långt skall det hålla? F.n. finns inget som antyder att de skall falla igenom och med två av HAs bästa målvakter kan det hålla hela vägen till en HA-final till våren.

Drogen

FD HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
19261
Medlemskap
2021

Jag följer HockeyAllsvenskan ganska nära, dels för att hemstaden Oskarshamn spelar där, och dels för att jag frilansar som fotograf och bildbyrån jag plåtar åt är officiell leverantör av bilder från HockeyAllsvenskan. Bilden är från matchen mot Mora 22 oktober i år.

Bilagor

• 20151022-190822_PH15404_5029-3.jpg
    20151022-190822_PH15404_5029-3.jpg
    1,1 MB · Visningar: 2
Toppen