• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hobbybil

F

F.d. 25603

Guest
Trots min relativt blygsamma längd 1,78 tcker jag att förarstolen i Hobby/Fiat är på tok för hög. finns det någon mer som ytcker liknade. Är det någon som har tips om hur den skall kunna sänkas

F

F.d. 50343

Guest
Sv: Hobbybil

Har nyligen köpt en begagnas Hobby och jag håller med dig fullt ut. Har inte ännu kikat på hur man skall göra för att sänka sätet lite, om det ens går. Jag är 194 cm så för att jag skall kunna se långt fram när jag kör så måste jag sitta kutryggigt!

Hoppas att du (vi) kanske kan få något intressant förslag.

/ Anders

... Se där! Tusen tack bosse b.

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Jag hade en Hobby tidigare. Satte in beg elmanövrerade elstolar från SAAB 9-5. Genast sjönk sitthöjden med c:a 7-8 cm varefter jag dessutom kunde höja stolen när jag vände den mot bordet. Dubbelt bra funktion för mig!

peder

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
83
Medlemskap
2025

Det finns lägre underede till stolen att köpa Jag köpte mitt hos forsbergs till min hobby

Toppen