• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hobby Van Exclusive L

Johan Lejdström

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
450
Medlemskap
2024
Hej alla.
Jag var nyligen hos Forsbergs i Hyssna, blev intresserad av ovanst. bil.
Finns någon på forumet som har erfarenhet av bilen? Bra - mindre bra!
Jag var lite skeptisk till duschlösningen-funkar den i praktiken? Håller den verkligen tätt? Det var svårt att få till täta skarvar mellan plastdelarna-åtminstone på utställningsbilen.
Tacksam för synpunkter.

Johan:mcride:

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027
Sv: Hobby Van Exclusive L

Hej!

Vi är också intresserade att titta på denna bilen men handlarna i Skåne har ingen hemma ännu.

Om jag inte har uppfattat det fel så är det en ny modell som ännu inte har kommit ut i handeln. Jag har fått uppgift på att tillverkningen sker nu under våren och att den kommer att levereras de Svenska handlarna i maj-juni.
Efter detta så kan de som köpt en sådan att kunna berätta sina erfarenheter. Jag tror jag läst här på forumet att det är några som beställt en sådan.

Hälsn Anita o Dan
:):cool:

F

F.d. 651

Guest

God morgon!
Vi var också och tittade på denna husbil, tyckte det såg jättefin ut och var nära på
att bestämma oss.
När vi tittade närmare på det tycke vi att det blev lite för trång vid pilotstolarna.:rolleyes:

Hobby-Van

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
1640
Medlemskap
2025

:yes:Vi har en ny Hobby van, som vi hämtade ut i januari och sedan ställde in på vinterförvaring i en lada i närheten - vi har alltså ännu inte provat den i praktiken - tänkte hämta hem den i dagarna - men här har snön vräkt ner hela dagen så det är inte så inbjudande att ta fram husbilen ännu - lovar att återkomma när vi har fått lite praktisk erfarenhet av husbilen.:wub:

Toppen