• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjulbordsträffen!

F

F.d. 25011

Guest
Sv: Hjulbordsträffen!

Sista datum för anmälan är den 20 november så det är fortfarande några dagar kvar.

Julbordet på High Chaparral är det mest fantastiska jag har varit med om.
Förra året kom en norrman på söndagen och ville klaga på julbordet. Hans klagan var att han inte orkade smaka på allt.

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025

Hoppas det blir fler som anmäler sig nu de sista dagarna, det finns som sagt gott om platser kvar.
Lite synd när man haft ett sånt bestyr att ordna till det med artisterna, inte så kul för dom att uppträda inför så lite publik.
Får se hur många som kommer till slut, blir det inte fler än så här funderar jag på att bjuda in de anställda på High Chaparral för att fylla upp kyrkan på fredagskvällen för stämningens skull.
Förstår inte varför det är så litet intresse för träffen, alla som var med ifjol tyckte att det var en mycket bra träff, framför allt underhållningen i kyrkan var väldigt uppskattad och julbordet är en riktig höjdare med allt och lite till.
Hur som helst kan jag garantera att ni som kommer inte kommer att ångra er, vi kommer att ha en kanonhelg tillsammans.
:yes:

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Jag undrar om någon vill bli bjuden på ärtsoppa på fredagskvällen då Jeepkungen varit snäll och ordnat tillgång till lokal där vi kan samlas.
Hör gäna av er så vi vet hur mycket soppa vi ska fixa!

Välkomna önskar Monica och Rolf

Toppen