Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Någon tog en öl/colaburk, öppnade sidan in med värmeljuset och det fungeradeHej.
Var hittade du den där ljusburken som värmer filtplattan?
Tomas
Kommer faktiskt inte ihåg...det är säkert 15 år sen den införskaffades, troligen på någon marknad. Det är ju inte direkt raketforskning bakom konstruktionen och rätt enkel att bygga själv.Hej.
Var hittade du den där ljusburken som värmer filtplattan?
Tomas
Har du kollat här? Tipsade en bekant som köpte en 12V där nyligen.Jag har en thermacell med mig som jag använder utanför husbilen. Lagar jag mat och har dörren öppen så kan jag ha igång den inne i husbilen också. Skall investera i en Mr.Mosquito men verkar inte finnas 12v version längre så får köpa en 220v. Har även investerat i happy patches som sägs hålla undan myggen, dessa skall testas nu i veckan då jag åter åker upp till Gällivare för mer jobb.
Perfekt tackar. Nu är den beställd så får frun ta med den när hon kommer upp.Har du kollat här? Tipsade en bekant som köpte en 12V där nyligen.
Mr.Mosquito 12 Volt
Mr.Mosquito skapar en myggfri zon inomhus, effektivt skydd mot mygg. Perfekt i husvagn och husbil. Fungerar även med öppet fönster.www.myggfri.nu
Det funkar. Men kommer det hela tiden in nya flygfän är det en ändlöst jobb....När det är läggdags brukar jag jaga myggen med en handdamsugare. Det funkar jättebra och jag får det helt myggfritt.
Ja, det kommer hela tiden in nya. Men jag får en myggfri natt och bilen är helt myggfri även på morgonen. Det är värt några minuters jobb med dammsugaren varje kväll. Det verkar som bilen håller tätt mot mygg och jag gissar att det är jag själv som drar in myggen. Förmodligen sitter det en hel del mygg i kläderna som följer med in.Det funkar. Men kommer det hela tiden in nya flygfän är det en ändlöst jobb....
Skickade efter en 12V Mr Mosquito från myggfri.nu och fick den för ett par dagar sen. Så de finns fortfarande att köpa.Jag har en thermacell med mig som jag använder utanför husbilen. Lagar jag mat och har dörren öppen så kan jag ha igång den inne i husbilen också. Skall investera i en Mr.Mosquito men verkar inte finnas 12v version längre så får köpa en 220v. Har även investerat i happy patches som sägs hålla undan myggen, dessa skall testas nu i veckan då jag åter åker upp till Gällivare för mer jobb.
Hade mygginvasion för några dagar sedan i Sorsele, De kom in via ventilationskanalerna till bakre takluckan. Vi körde igång Thremacellen, efter 10 min inte en mygga kvar. SupereffektivtDu får köpa en Thermacell tills du hittar var de tar sig in.
Den fungerar verkligen.
När det kryllade av mygg i nätet och ville ta sig in, startade vi Thermacellen, varenda Mygga försvann direkt
Med den kan vi även sitta ute och äta trots mygg. Ställer den under bordet så får vi vara ifred.