• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjälpsamheten i klubben

F

F.d. 55425

Guest
Det finns verkligen hjälpsamma människor i denna klubb !!! Har sökt länge efter en instruktionsbok för bodelen till min husbil utan att få tag i någon (gammalbil). Då dyker KENTSYNNE upp som en ängel. Han kopierar sin egen och skickar den till mig.Vill inte ens ha något för besväret . Vilka underbara människor det finns !!!

Stort TACK och en God Jul

Önskar

Ronnie och Agneta

F

F.d. 52929

Guest
Sv: Hjälpsamheten i klubben

Det finns verkligen hjälpsamma människor i denna klubb !!! Har sökt länge efter en instruktionsbok för bodelen till min husbil utan att få tag i någon (gammalbil). Då dyker KENTSYNNE upp som en ängel. Han kopierar sin egen och skickar den till mig.Vill inte ens ha något för besväret . Vilka underbara människor det finns !!!

Stort TACK och en God Jul

Önskar

Ronnie och Agneta
helt suveränt forum, sekundsnabba svar och till nästan hundra procent får man de svar man behöver för att komma vidare i sitt husbilsliv. jag är så tacksam för detta forum, om ni bara visste hur mycket nytta jag har haft av era kunskaper.
Önskar er alla välgång och en god jul och ett gott nytt år.

Bilagor

• DSC_0006-1.JPG
    DSC_0006-1.JPG
    3,4 MB · Visningar: 3
Senast redigerad av en moderator:
Toppen