• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjälpsam människa!?!

F

F.d. 29756

Guest
Vi har satt ut vår husbil XLX 382 på blocket. Redan morgonen därpå ringer en man och erbjuder oss hjälp och hänvisar till olika kontakter som han hade.
Jag förklarar att vi inte vill ha någon hjälp. Han frågar då varför inte hans pengar är lika mycket värda som andras?
Jag förklarar att han visst får köpa vår bil men då ska vi tex. tillsammans gå in på min internetbank och angiven köpesumma ska föras in på vårt konto och ett giltigt köpeavtal ska växlas mellan oss.
I detta läge kan bilnyckeln lämnas till honom.

Han tyst en stund och säger sig vilja fundera på mitt erbjudande och ursäktar om han stört mig denna morgon. Klockan är 06.45.

Jag ska inte bedöma avsikter eller innehåll men det känns bara dåligt att få sådant samtal.

bästa hälsningar till Er alla!

Senast redigerad av en moderator:
Toppen