• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp!

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Hej alla glada å särskilt Roger.:D
Jag har problem med min trådlösa uppkoppling. När jag ska skicka mail kopplar datorn ner sig själv. Detta gäller min Lap-top. Jag har Telia mobilt bredband. Att ta emot mail går bra. Vad göra?
Mvh.Lasse:spinny:

F

F.d. 7569

Guest
Sv: Hjälp!

Det kan kanske vara så att du har satt en markering i en ruta där det står någonting i stil med "koppla ner efter att du skickat mail". Kan tyvärr inte se den korrekta ordalydelsen nu eftersom jag håller på och installerar om min stationära burk - där jag använder Outlook 2007.

//Roger

Senast redigerad av en moderator:

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

Hej Roger!
Hoppades på att DU skulle förstå att det var DEJ jag menade.Dessvärre är problemet inte så enkelt. Modemet är nytt och jag tror att datorn och modemet har liksom inte funnit varandra. Mvh.Lasse:spinny:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Hej Lasse,

prova med att avinstallera ditt mobila bredband. Starta om datorn och ladda in bredbandet på nytt.

/Gunnar

F

F.d. 7569

Guest

Jag ska upp till Nyköping imorgon och kan ta en sväng till Jupitervägen innan jag hämtar Kristina på D-data vid 14 om det passar dig?

//Roger

Toppen