• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjälp med ytterlampan under markisen

D

Deleted member 11118

Guest
Hur får jag av höljet på lampan som sitter under min markis, skall montera en ledlist och tänkte ta ström från lampan under markisen, men får inte av höljet. Det måste gå att ta av för om lampan går sönder skall denna bytas.

Bil Adria Matrix Supreme 2012.

Någon som vet hur man gör

F

F.d. 25038

Guest
Sv: Hjälp med ytterlampan under markisen

Vet inte hur din ser ut men min fick jag byta innifrån gick inte å lossa glaset var så att säga en del bara !?

D

Deleted member 11118

Guest

Problemet löst, satt en "hel fabrik Silicon" som höll fast allt. Nu vet jag hur man gör

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2025

Har samma problem med min skulle vilja byta ut lampan mot en led men har inte tordas ta i ännu
Sitter den inte med på några låsklackar
Troligen en liknande lampa som din

M

morgondagen

Guest

jag tar min innefrån iskåpet över spisen

D

Deleted member 11118

Guest

Har samma problem med min skulle vilja byta ut lampan mot en led men har inte tordas ta i ännu
Sitter den inte med på några låsklackar
Troligen en liknande lampa som din

Om det sitter en grå plastkåpa på ovansidan, ta bort denna försiktigt, sen var det bara skruva loss det andra med skruvar som satt på utsidan. Siliconet gjorde att den gråa biten satt fast.

Toppen