Ludde Kuddsson
HBK Medlem
Är det någon som vet vad detta kan vara för hundras? Jag blev attackerad av dessa hundar halv sex morse när jag var ute i ett naturreservat och fotograferade. När jag då vänligt (trots att en av hundarna flög på mig) påpekade för ägaren att man inte får att ha hundar lösa i detta reservat blev hon vansinning och skrek och svor åt mig och vräkte ur sig bland det värsta jag hört som jag inte vill återge här...damen i fråga var mellan 55-75 år ca, så man kan inte skylla på ohyfsad ungdom heller...
Nu funderar jag på att skicka in dagens ris i lokaltidningen, men då vore det bra att veta vad det är för hundras, så att hon får skämmas för sitt beteende...
När hon sen travade iväg så ropade jag på henne "-tjoho, titta häråt", och då vände både hon och hundarna sig om, och jag fick en klockren bild på både henne och djuren...
/Annette
Nu funderar jag på att skicka in dagens ris i lokaltidningen, men då vore det bra att veta vad det är för hundras, så att hon får skämmas för sitt beteende...
När hon sen travade iväg så ropade jag på henne "-tjoho, titta häråt", och då vände både hon och hundarna sig om, och jag fick en klockren bild på både henne och djuren...
/Annette
Bilagor
Senast ändrad: