• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp med HBK platser

F

F.d. 164

Guest
Hej jag har nyligen kommit hem efter en semester tur runt om i svärjes södra delar det
Blev Gotland för första gången och nu till mitt problem jag vet inte hur jag skall göra för att
Lägga opp nya platser och framförallt inte när jag inte kan få fram några gps koordinaterna

Den första platsen är gamla hamn på väg ner till Lauters hamn där finns ingen service men gått om plats längst en längre kalkväg

HPIM2189endradliten.jpg

Sen har vi hittat en liten (camping ) 1,5 mil når Visby det är en orienterings klubb som heter Bro ok och stället heter Kinnerstugan tele 0498273170 till vaktmästaren som är där mellan
7-16 vardagar priset 90kr/125kr med el

HPIM2397liten.jpg

Mvh Jörgen

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Hjälp med HBK platser

Tack för att du vill hjälpa till med husbilsplatser.

Gå in under "Husbilsplatser" överst på sidan. Välj "Ny plats" överst på den sidan och lägg in så många uppgifter du kan, samt bilden. Har du inte GPS-positionen så ange så noga som möjligt adress och/eller läget på platsen, så kommer vi att försöka lägga in rätt GPS.

Toppen