• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp i Halland önskas

Mossberg

HBK Medlem
Inlägg
417
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
28748
Medlemskap
2024
lynch-sign-stock-signs-r-10-64_1000.jpg

Det finns ju dessvärre inte någon avdelning för musicerande under Hobbies - än, så jag skriver här i stället.

Jag har haft turen att lyckas sätta samman ett nytt band och vi skall träffas nu på måndag. Problemet är att de som har längst till varandra är nästan 10mil ifrån. Vilket innebär att jag skulle behöva ordna en mindre lokal någonstans på vägen.

Det innebär i detta fallet någonstans mellan Halmstad och Falkenberg, i Halland.

Har du, eller vet du någonstans där jag kan hyra in mig för i första hand den 17/8 måndag em och kväll, så vore det en fantastisk hjälp. Det kan också bli tal om långtidshyra.

Det är vuxna skattebetalare med ambitioner vi talar om, inget punkband. Men självklart innebär det störande ljud, sk musik ;) som förhoppningsvis ändå inte är alltför oangenäm.

Ström är en förutsättning, toalett är ett plus.

Kan du hjälpa mig? Maila isf eller ring så snart du kan.

Tack

//P-O Andersson
0708504388
 
Toppen