• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp Gasol i Portugal

Molly

HBK Medlem
Kommun
Pajala
HBK-Nr
671
Medlemskap
2025
Är det någon som har kordinater till Blå Sälen i Vila Real de Santiago Antonio.Tacksam för snabt svar. Står vid gränsen och har tänkt tanka gasol, har tappat bort mina kordinater.
MVH Molly

SMEDBY

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
2306
Medlemskap
2026
Sv: Hjälp Gasol i Portugal

Gasolfyllningen i Quelfes, N 37 03 50.4 W 7 48 45.2 fungerar fortfarande. De har öppet 8-13; 14-19 på vardagar och lördagar, stängt på söndagar.
Det står en stor skylt GPL utanför.

L

Lärkan 321

Guest
Sv: Hjälp Gasol i Portugal

Vad bra att hitta information (era kommentarer) om gasol.

Mellan 16-18 dec 2011 planerar vi att sticka söder ut mot Spanien och Portugal. Vi är jättenyfikna på var vi kan fylla våra vanliga svenska flaskor och vilken egen utrustning vi behöver ha med oss - om det behövs något eget.

Har ni några andra platser som kan lämpa sig för gasolpåfyllning på sträckan mot Portugal tar vi tacksamt emot dem.

Detta blir vår första vinterresa så vi känner lite osäkerhet om förbrukning. På somrarna har vi fyllt i Burg och det har alltid räckt för 4-5 veckor i Europa.

Toppen