• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hjälp!! Boende i Stockholm

Roger&Lana

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2625
Medlemskap
2025
Jag kommer under december månad att arbeta på Skansens julmarknad och campingen där jag hade bokat en stuga, kommer nu att användas som flyktingboende.
Jag känner en osäkerhet att bo där som ensam tjej, med tanke på allt som händer och slänger därför ut en fråga till medlemmar boende i Stockholm med omnejd: Finns det någon som har och skulle kunna tänka sig att hyra ut ngn. liten stuga eller liknande för övernattning under adventshelgerna (fred-månd).

Med vänlig hälsning
Lana

GöranH

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
307
Medlemskap
2022
Sv: Hjälp!! Boende i Stockholm

Dom har 2små stugor på Tanto till uthyrning,ring till dom å hör dig för om d är lediga.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Hjälp!! Boende i Stockholm

Observera att det inte är tillåtet att annonsera i de vanliga forumen. Detta gäller all annonsering, alltså köpa, sälja, hyra eller annat. Sådan annonsering kan ske under Annonser som återfinns i den grå listen överst på sidan.

Däremot är det OK att fråga efter exempelvis förmedlare av, i detta fall, bostad eller tips om hotell eller vandrarhem eller campingar osv. Nu har det kommit svar med tips på uthyrare så tråden får vara kvar men vänligen observera forumreglerna, speciellt då angående annonsering.

//Michael, HBK Web

Toppen