• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HJÄLPSAM HUSBILSKAMRAT

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025
Jag har fått hjälp av en klubbkamrat! Jag hade startproblem som jag skrivit om tidigare, helt dött batteri! Idag har jag fått hjälp av husbilskamraten Roger Tibblin. Han tog sig tid idag, på en söndag och hjälpte mej. Han kom till min bil, hade med sig ett batteri och vi fick igång min bil. Nu har jag tagit hem batterierna för att sätta på laddning och hoppas att startbatteriet funkar. Vad gör man utan dessa goda husbilskamrater!? Jag är tacksam och skickar en varm tanke till Roger som engagerade sig och som, framför allt tog sig tid för att hjälpa mej. Tack igen för din handfasta hjälp Roger!
Elisabeth

J

Jimbo

Guest
Sv: HJÄLPSAM HUSBILSKAMRAT

Man blir glad av att läsa sånt =)

Sen hur man kan lyckas placera ett startbatteri så in i bomben krångligt på en Ducato är för mig en gåta. Man måste ju ur med hela batteriet för att lyckas kolla vätskenivå......och att få ur det oskadd är inte helt enkelt =(

F

F.d. 7222

Guest

Kul att du kunde få hjälp av en i klubben. Det är jätteroligt att få höra om sådana trevliga händelser. Det är tryggt och skönt att höra att det finns folk som fortfarande orkar bry sig om andra. Klubbmedlemskapet gör ju att det underlättar att få hjälp om man är i knipa.
Själv har jag under det gångna året fått svar på ett flertal frågor av hjälpsamma medlemmar.

STANTON

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
3999
Medlemskap
2025

Som medlem i SMC kan man ange om man kan bistå andra medlemmar med antingen över nattning,hjälp att reparera eller med transport kanske något för oss.
:mcride:

F

F.d. 29824

Guest

Som medlem i SMC kan man ange om man kan bistå andra medlemmar med antingen över nattning,hjälp att reparera eller med transport kanske något för oss.
:mcride:
Det är ju en kanonbra idé, vore bra att ha en lista med medlemmar som kan tänkas ställa upp om någon i klubben får problem under en resa.
Ulf

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Vad jag pekade på är att listan finns för de som vill/kan erbjuda plats och/eller hjälp (HBK Aid).
Än så länge så är det en som lagt in HBK Aid men det finns givetvis plats för alla som vill erbjuda sin hjälp att lägga in detta i listan.

Vilken plats/hjälp som kan erbjudas står i inlägget.

Toppen