• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

HJÄLP med "konstigt" mail

rished

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1500
Medlemskap
2025
Hej

Är det någon som har fått mail från The National Lottery, England, om vinst????

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: HJÄLP med "konstigt" mail

Visst, jag fick mängder av mail med mångmiljonvinster i olika hårdvalutor för några år sedan. Lotteriföretag med tjusiga namn vilka dock inte hade råd med annat än Hotmail.
Spammandet brukar upphöra om man aldrig öppnar eller svarar.
aake

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det kommer mängder av erbjudande till min mail-box, allt ifrån miljonvinster till jordenruntresor, där jag är en av några få utvalda.

När man tittar närmare så krävs det alltid en motprestation ofta att man skall betala in en "liten" summa på några tusenlappar i vinstskatt eller liknande.

Erbjudanden som verkar osannolika är det också i verkligheten.

F

F.d. 9344

Guest

Ja dessa skitmail kommer då och då. Gör som följande. Makera mailet gå till verktygsfältet och Åtgärd. Makera avsändaren och klicka på Skräppost då skall dessa bortsoteras automatiskt, förutsatt att du använder Outlook. Hoppas detta var till hjälp.

rished

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1500
Medlemskap
2025

Hej

Tänkte väl att det var något lurt med denna fantastiska vinst....men den förgyllde ju lördagsförmiddagen en stund.....drömma kan man ju alltid. Det finns ju alltid saker man vill göra :)( ex nya möbler i hela huset, ny bil, ny garderob mm.mm.) Jag får väl köpa mig en Triss....plötdsligt händer det eller hur??? Snart är det nytt år och framförallt nytt husbilsår.

Ha det bra allihop och ha en riktigt God Jul o Gott Nytt År
Britt:mcride:

Toppen